Paulina Kamińska

NAUCZYCIELKI

Paulina Kamińska

Jestem absolwentką studiów I stopnia o specjalności Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz studiów II stopnia o profilu Terapia pedagogiczna i wspomaganie rozwoju dziecka zdolnego na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Posiadam tytuł nauczyciela kontraktowego. Zdobyte przeze mnie umiejętności mogłam pogłębiać uczestnicząc w licznych praktykach pedagogicznych realizowanych w ramach projektów unijnych w przedszkolach i szkołach na terenie Olsztyna. Ponadto swój  czas podczas studiów chętnie poświęcałam pracy z najmłodszymi dziećmi – jako wolontariuszka w szkołach podstawowych w Olsztynie. Dodatkowo podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach, szkoleniach, warsztatach. Ukończenie warsztatów z zakresu podstaw Arteterapii w pracy z dziećmi umożliwiło mi zdobycie umiejętności z zakresu plastyko – terapii, muzyko – terapii oraz bajko – terapii. Dodatkowo w grudniu 2018 r. podeszłam do Egzaminu PTE General 3 – międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2, który szczęśliwie zdałam. Ponadto, od lipca 2019 r. jestem absolwentką studiów podyplomowych w Centrum SI w Warszawie, które umożliwiły mi zdobycie tytułu terapeuty i diagnosty integracji sensorycznej.

Jako dziecko miałam wiele marzeń, ale tym jednym jedynym, które chciałam od zawsze spełnić była praca z dziećmi i jak się dziś okazuje, udało mi się to osiągnąć. Moja mama do tej pory bardzo często wspomina, w co najbardziej lubiłam się bawić – odpowiedź jest jedna – w  panią nauczycielkę.

W pracy z Państwa dziećmi kieruję się myślą, że każde z nich jest inne, wyjątkowe i zdolne, a moim celem jest odkrycie w nich tego, co najlepsze i to co je wyróżnia. Ogromną radość i satysfakcję dają mi ich małe, a zarazem wielkie codzienne osiągnięcia i sukcesy. Bardzo lubię śpiewać wspólnie z dziećmi ich ulubione piosenki.

W pracy z dziećmi staram się przekazywać im wiedzę, a także dawać im dużo ciepła, życzliwości, uśmiechu oraz zrozumienia. Jestem osobą spokojną, zrównoważoną i otwartą na dziecięcą wyobraźnię. Dążę do tego, aby każdy ich dzień w przedszkolu wiązał się z ciepłą, rodzinną atmosferą.

Mając na uwadze językowy charakter przedszkola stosuję język angielski w codziennych grach i zabawach z Państwa dziećmi oraz na porannych powtórkach.

Terapeuty Integracji Sensorycznej w Centrum SI w Warszawie.

Jako dziecko miałam wiele marzeń, ale tym jednym jedynym, które chciałam od zawsze spełnić była praca z dziećmi i jak się dziś okazuje, udało mi się to osiągnąć. Moja mama do tej pory bardzo często wspomina, w co najbardziej lubiłam się bawić – odpowiedź jest jedna – w panią nauczycielkę.

W pracy z Państwa dziećmi kieruję się przede wszystkim tym, że każde z nich jest inne, wyjątkowe i zdolne, a moim celem jest odkrycie w nich tego, co najlepsze i to co je wyróżnia. Ogromną radość i satysfakcję dają mi ich małe, a zarazem wielkie codzienne osiągnięcia i sukcesy. Bardzo lubię śpiewać wspólnie z dziećmi ich ulubione piosenki.

W pracy z dziećmi staram się przekazywać im wiedzę, a także dawać im dużo ciepła, życzliwości, uśmiechu oraz zrozumienia. Jestem osobą spokojną, zrównoważoną i otwartą na dziecięcą wyobraźnię. Dążę do tego, aby każdy ich dzień w przedszkolu wiązał się z ciepłą, rodzinną atmosferą.

Mając na uwadze językowy charakter przedszkola stosuję język angielski w codziennych grach i zabawach z Państwa dziećmi oraz na porannych powtórkach.